Evde Kına ve Nikah Şekeri Paketleyerek Para Kazanma

Ek İş Haberleri kategorisine 24 Haziran, 2017 tarihinde eklendi, 520 defa okundu

Evde Kına ve Nikah Şekeri Paketleyerek Para Kazanma

Evde ek iş olarak yapılan yaygın işlerden bir tanesi de kına ve nikah şekeri paketlemedir. Ek iş ilanları kategorisinde yine çok kazandıran ek gelir kapısından biri bu iştir. Genelde ev hanımlarının ek iş fırsatı olarak görüp yaptığı bu işin uygulaması kolay ve kazancı güzeldir.

 

Kına ve nikah şekeri paketleme nasıl yapılır?

Bu işi yaptıran firma ilanlarıyla mail veya telefon yoluyla iletişime geçtikten sonra anlaşırsınız, size tüm malzemeleri ve örnek bir adet yapılmış Nikah Şekeri veya Kına’yı getirirler. Siz bu ürünleri referans alarak size verilen malzemelerle ürünlerin aynından üretirsiniz.

Kına ve nikah şekeri paketleme işinden ne kadar kazanabilirim?

Kına ve nikah şekeri paketleme işi adet bazında hesaplanır, 1 adeti 1-5 kuruş arası değişir. 1 kuruştan hazırlayacağınız 1000 adet paket için 100 tl alırsınız, 30 gün boyunca bunu sürdürürseniz aylık 3000 lira kazanabilirsiniz.

Etiketler : , ,

Başvuru Gönder

78 Yorum

  • MukaddesCevapla

    Evde ek iş yapmak isteyenler için ideal diyebilirim.

    Haz 24, 2017 10:13
  • buhuluCevapla

    Hepimiz listedeki bütün alternatifleri kullansak da hiçbirinin bir Ahrefs etmeyeceğini biliyoruz. Yine de yararlı paylaşım çok sağolun.

    Haz 25, 2017 01:40
  • oktay demirCevapla

    hayırlı olsun çalışan arkadaşlar için

    Haz 26, 2017 23:41
  • şeymaCevapla

    Bende çalışmak istiyorum dönerseniz sevinirim

    Haz 27, 2017 18:38
    • ekishaberleriCevapla

      Merhabalar, ne iş yapmak istiyorsunuz?

      Haz 27, 2017 20:43
  • Ayşenur KaragözCevapla

    Ankaradayim bende böyle bir iş yapmak istiyorum. Ilgilenen yetkili arkadaşlar varsa bana donebilirler mi ??

    Haz 27, 2017 23:16
  • Ayşenur KaragözCevapla

    Ankaradayim bende böyle bir iş yapmak istiyorum.İlgilenen yetkili arkadaşlar varsa bana donebilirler mi ??

    Haz 27, 2017 23:16
  • Ayşenur KaragözCevapla

    Ankaradayım bende böyle bir iş yapmak istiyorum.İlgilenen yetkili arkadaşlar varsa bana dönebilirler mi ??

    Haz 27, 2017 23:17
  • Ayşenur KaragözCevapla

    Bende böyle bir iş yapmak istiyorum.İlgilenen yetkili arkadaşlar varsa bana dönebilirler mi ??

    Haz 27, 2017 23:20
    • ekishaberleriCevapla

      Merhabalar, Nasıl yardımcı olabiliriz?

      Haz 28, 2017 00:41
      • ÖzgeCevapla

        Evde nikah sekeri işini yapmak istiyorum.

        Haz 28, 2017 23:23
  • ÖzgeCevapla

    Evde nikah şekeri işini yapmak istiyorum

    Haz 28, 2017 23:20
  • ÖzgeCevapla

    Evde nikah şekeri işini yapmak istiyorum adanada yaşıyorum.

    Haz 28, 2017 23:21
  • ÖzgeCevapla

    Evde nikah şekeri işini yapmak istiyorum adanada yaşıyorum.bu ise ihtiyacım var en iyi sekilşekildede yapabileceğimi düşünüyorum.

    Haz 28, 2017 23:22
  • Fatma ÖzçelikCevapla

    Afyonkarahisar sandıklı ilçesinde oturuyorum evde ek iş yapmak istiyorum 23 yaşındayım ve elim çok yatkındır süsleme işine

    Haz 29, 2017 00:16
  • arifeCevapla

    Ev hanimiyim konyaliyim ek is ariyorum evliyim iki cocuk annesiyim lutfen numaram 05462178328

    Haz 29, 2017 16:08
  • HavaCevapla

    Bende ewde kina veya seker paketlemek istiyorum

    Haz 30, 2017 12:33
  • DilekCevapla

    İstanbul küçükköy de oturuyorum

    Haz 30, 2017 17:35
  • AysunCevapla

    Merhaba evde üç kişilik bir ekibimiz var bu işi yapmak istiyoruz yardımcı olursanız seviniriz Esenyurt’ta oturuyoruz

    Tem 01, 2017 11:29
  • HavaCevapla

    Ewde seker sabun kina paket Yapmak istiyorum lutfen bana donus yaparmisiniz nasil baslayabilirim bilgi istiyorum

    Tem 02, 2017 13:17
  • HavaCevapla

    Ewde seker sabun kina paket Yapmak istiyorum lutfen bana donus yaparmisiniz nasil baslayabilirim bilgi istiyorum 05393843344

    Tem 02, 2017 13:17
  • HilalCevapla

    İzmirde oturuyorum kına ve nikah şekeri paketleme işini yapabilirim.

    Tem 06, 2017 16:30
  • MERALCevapla

    Merhabalar
    Ben ISTANBUL umraniyede oturuyorum.Tekerlekli sandalye kullanıyor.Evde yapılabilecek paketleme süsleme gibi işlere talibim 3 tane arkadaşım var ekip olarak çalışabiliriz.

    Tem 06, 2017 23:15
  • MERALCevapla

    Merhabalar
    Ben ISTANBUL umraniyede oturuyorum.Tekerlekli sandalye kullanıyorum.Evde yapılabilecek paketleme süsleme gibi işlere talibim 3 tane arkadaşım var ekip olarak çalışabiliriz.

    Tem 06, 2017 23:16
  • sedat koçCevapla

    Merhaba acil ek işe ihtiyacım var. İlgilenirseniz sevinirim.

    Tem 06, 2017 23:30
  • ÇiğdemCevapla

    Bende paketleme işi yapmak istiyorum ikitellide otruyorum mail adresinden donerseniz sevinirim

    Tem 07, 2017 02:42
  • Kubra inalCevapla

    Kayseri Melikgazi küçük ali mah sandıkci sok no 13

    Tem 07, 2017 13:45
  • LütfiyeCevapla

    Ek ise ihtiyacım var acilll yardımcı olursanız çok sevinirim

    Tem 07, 2017 15:32
  • HikmetCevapla

    Ankarada yaşıyorum nikah şekeri paketleme için ek iş arıyorum vaktim çok hemen dönebilirsiniz sevinirim.

    Tem 07, 2017 23:54
  • KevserCevapla

    Bu ise çok ihtiyacım var istanbul bahçelievler de yaşıyorum dönüş yaparsanız çok sevinirim

    Tem 08, 2017 17:48
  • EzgiCevapla

    Evde sabun nikah şekeri yapmak istiyorum.Ankara’da oturuyorum cevaplarsanız sevinirim.

    Tem 09, 2017 18:03
  • EzgiCevapla

    Ankara’ya oturuyorum.Ek işe ihtiyacım var cevaplarsanız sevinirim.

    Tem 09, 2017 18:05
  • EzgiCevapla

    Ankara’da oturuyorum.Ek işe ihtiyacım var cevaplarsanız sevinirim.

    Tem 09, 2017 18:05
  • dursunCevapla

    eşim ev hanımı bu işi yapmak istiyoruz.Istanbul eyüpte ikamet ediyoruz bu işe ihtiyacımız var

    Tem 09, 2017 19:04
  • dursunCevapla

    eşim ev hanımı bu işi yapmak istiyoruz.Istanbul eyüpte ikamet ediyoruz bu işe ihtiyacımız var
    ..

    Tem 09, 2017 19:04
  • TürkanCevapla

    Evde paketleme yapmak istiyorum

    Tem 10, 2017 13:28
  • abdullahCevapla

    bnde kina paketlemek istiyoruz en 4 kisiyiz

    Tem 11, 2017 03:09
  • abdullahCevapla

    manisada oturuyoruz esim ve 4 kisi kina ve nikah sekeri paketleme isi yapmak istiyor size guveniyoruz lutfen bize ulasin tesekkur ederim

    Tem 11, 2017 03:15
  • Ayşegül ekeCevapla

    Evde kına paketleme işi yapmak istiyorum

    Tem 11, 2017 15:52
  • BüşraCevapla

    Merhabalar. Üniversite öğrencisiyim
    İstanbul Üsküdar da oturuyorum.Kına, nikah şekeri paketlemek istiyorum.

    Tem 11, 2017 18:13
  • SakineCevapla

    Evde ek is yapmak istiyorum acil istiyacim var

    Tem 11, 2017 18:15
  • İremCevapla

    Bende evde ekiş yapmak istiyorum sakaryadayım lütfen geri dönüş yapın

    Tem 11, 2017 18:48
  • Kübra melisCevapla

    Açıl paraya ihtiyacım var bu ise ihtiyacım var

    Tem 11, 2017 20:12
  • Kübra melisCevapla

    Açıl ihtiyacım var bu ise ihtiyacım var

    Tem 11, 2017 20:13
  • Kübra melisCevapla

    Açıl ihtiyacım var bu ise ihtiyacım var gazıantepdeyım

    Tem 11, 2017 20:13
  • Kübra melisCevapla

    Açıl bu ise ihtiyacım var gazıantepdeyım

    Tem 11, 2017 20:14
  • denizCevapla

    Ben de ek istiyorum istanbul avrupa yakası

    Tem 11, 2017 20:23
  • EnginCevapla

    Eşim için evde ek iş istiyorum

    Tem 11, 2017 20:38
  • EnginCevapla

    Eşim için evde ek iş istiyorum

    Tem 11, 2017 20:39
  • EnginCevapla

    Eşim için evde ek iş istiyorum İstanbul Avrupa yakası nikah şekeri sabun paketleme yeterki ek iş olsun teşekkür ler

    Tem 11, 2017 20:41
  • BüşraCevapla

    İlgili yetkili arkadaşlar bana dönebilirmi??

    Tem 11, 2017 20:43
  • haticeCevapla

    İşe ihtiyacım var ev hanımıyım lütfen yardımcı olun

    Tem 12, 2017 11:16
  • gamzeCevapla

    slm ben konyada oturuyorum banada is verirseniz sevinirim ne is olursa yaparim

    Tem 14, 2017 14:08
  • gamze akkayaCevapla

    ben konyada oturuyorum bu isi yapabiliriz lutfen yardimci olun cok ihtiyacimiz var ise

    Tem 14, 2017 14:14
  • ŞahinCevapla

    Bende bayan arkadaşim icin evde ek is istiyorum

    Tem 14, 2017 20:30
  • TuğbaCevapla

    Merhabalar Ankara Yenimahallede oturuyorum elim pratiktir ve verilen isi hakkıyla yaparım dönüs yaparsanız sevinirim

    iyi günler

    Tem 17, 2017 05:28
  • Dilara haspolatCevapla

    Ankaradayım benim de böyle bir işe ihtiyacım var. Lutfen donus yapın.

    Tem 19, 2017 03:48
  • EbruCevapla

    Dönüş olacağını sanmıyorum ama kına ve şeker paketle işi için ulaşırsınız sevinirim bu işi önceden yaptım

    Tem 20, 2017 18:32
  • cahitCevapla

    Istanbul Kafiköyde oturuyorum şeker paketlemek istiyorum

    Tem 21, 2017 18:43
  • YeşimCevapla

    Kına ve nikah şekeri pajetlemek

    Tem 21, 2017 19:36
  • Emine TevlümCevapla

    Meraba ben 18 yaşındayım samsun çeşitte oturuyorum paketleme süsleme vs. Işleri yapabilirim paraya ihtiyacım var.

    Tem 24, 2017 21:18
  • ÖznurCevapla

    Bende yapmak istiyorum

    Ağu 01, 2017 17:05
  • Fadik.Cevapla

    Merhaba ben ogrenciyim. Bu ise cok ihtiyacim var. Lutfen yardimci olurmusunuz.

    Ağu 01, 2017 20:09
  • SevgiCevapla

    Ankaradayım bende böyle bir ek iş yapmak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?

    Ağu 04, 2017 15:18
  • SevgiCevapla

    Ankarada oturuyorum bende böyle bir ek iş yapmak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?

    Ağu 04, 2017 15:18
  • SevgiCevapla

    Bende bu işi çok istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?

    Ağu 04, 2017 15:19
  • SevgiCevapla

    Bende bu işi yapmak istiyorum Ankara da oturuyorum

    Ağu 04, 2017 15:20
  • sonnurCevapla

    Merhaba arkadaşlar bu ise ihtiyacim var geri dönüş yaparsanız sevinirim

    Ağu 08, 2017 09:27
  • Ebru kulenCevapla

    Merhaba bu ise ihtiyacim var geri donus yaparsaniz sevinirim .

    Ağu 08, 2017 22:43
  • SıtkıCevapla