Evde Davetiye işi Yaparak Para Kazanma

Ek İş İlanları kategorisine 19 Haziran, 2017 tarihinde eklendi, 373 defa okundu

Evde Davetiye işi Yaparak Para Kazanma

Evde Davetiye işi Yaparak Para Kazanma, Ek iş ilanları arasında bulunan bu evde ek gelir işi genellikle ev hanımları için gibi görünse de, genç yaşlı herkesin yapabileceği bir iştir. Yeni iş fırsatları arasında bulunan davetiye yapma işi günümüzde iyice popülerleşmiştir, eskiden daha tek düze olan davetiyeler şimdi artık sonsuz çeşitlilik sunmaya ve müşterileri cezp etmeye çalışıyor, hal böyle olunca da her türlü davetiye isteği gelebiliyor. Burada ek iş fırsatları arayan siz devreye giriyorsunuz, eğer bu iş alanı konusunda istekliyseniz, hemen başlayabilirsiniz.

Evde davetiye işi nasıl yapılır

Eğer tasarımınıza güveniyor ve bireysel çalışmak istiyorsanız güzel bir sosyal medya tanıtımı yaparak özgün davetiyeler üretebilir ve bunları güzel fiyatlardan toplu biçimde satabilirsiniz. Bunun dışında bağlı bulunduğunuz matbaa ve ilgili firmaları gezebilir onlardan iş isteyebilirsiniz. Onlar size malzemeyi ve ürün örneğini verirler siz de istedikleri üründen hazırladığınız sayıya göre gelir elde edersiniz.

Evde davetiye işinden ne kadar kazanabilirim?

Evde davetiye işini üretime bağlı özgün olarak yaparsanız ve tutulursanız güzel paralar kazanabilirsiniz. Onun dışında şirketler 1000 adetine 30- 40 TL ödemekteler. Haftada 5000-6000 adet yapıp teslim ederseniz aylık kazancınız 400-700 tl arası olabilir. Dilerseniz diğer bir yazımızın olan, Evde El Yapımı Çanta İşi yazımıza göz atabilirsiniz.

Etiketler : , , , , ,

Başvuru Gönder

46 Yorum

  • Adam ZekiCevapla

    Güzel bir iş fırsatı aslında

    Haz 19, 2017 22:27
  • Ostim Klima ServisiCevapla

    Böyle iş fırsatlarını değerlendirmek lazım

    Haz 19, 2017 22:49
  • videoizlesCevapla

    Ben o kadar internetten arıyorum fakat düzgün bir şirket bulamadım

    Haz 20, 2017 00:20
  • Mahmut AslanCevapla

    Evde bulunan ve boş vakti olan insanlar için güzel gelir kapısı gerçekten…

    Haz 20, 2017 03:17
  • Murat ÇebiCevapla

    çok güzel anlatmışsınız yakınlarıma demeden geçmeyeceğim.

    Haz 20, 2017 09:40
  • seydi altındağlıCevapla

    fikir güzelde, bu işi verecek firma nasıl bulunacak ? öyle bir firma bulunabiliyorsa eğer tabi engelli arkadaşlar için süper iş fırsatı

    Haz 20, 2017 10:31
  • mhanbildirenCevapla

    Güzel bir iş alanı beğendim

    Haz 20, 2017 11:22
  • SohbetCevapla

    Insanlar evlerinde para kazanmak istiyorlar murlaka çok haklılar ve davetiye konusu düğün sektörünede girer düğün sektörüde asla ölmeyen bitmeyen bir alandır başarılar güzel yazı olmuş

    Haz 20, 2017 15:10
  • MEHMET ÇELİKCevapla

    evde nasıl baskı yapılacak 🙂 fikir iyi geliştirmek lazım.

    Haz 20, 2017 17:23
  • MotorcuCevapla

    Emekli olup dışarda hala koşturanlar bu tip işlere yönelmeli

    Haz 20, 2017 19:00
  • Sosyal İçerikCevapla

    Aslında güzel bir iş fırsatı fakat işte insanın bu konuda biraz yeteneği olmalı diyorum ben.

    Haz 21, 2017 02:19
  • TarikCevapla

    güzel bir fırsat değerlendirene.

    Haz 21, 2017 11:34
  • ArifDCevapla

    Teşkkürler bu şekil iş fırsatları her zaman para kazandırmıştır sagol dostum

    Haz 22, 2017 13:49
  • M.Z. YılmazCevapla

    Güzel Fikir Ancak Kazancı Biraz Düşük Geldi Ama Sürekliliği Var bence çanta vs gibi şeyleri satmak için pazarar biraz dar ama bu daha geniş ve tutarlı

    Haz 22, 2017 15:09
  • HakanCevapla

    Gayet basarili buldum tesekkurler

    Haz 23, 2017 12:16
  • isacoturCevapla

    işi yapmak önemli değilde parayı veriyorlar mı gerçekten, yoksa dolandırıyorlar mı?

    Haz 23, 2017 19:21
  • frk denemCevapla

    Gayet basarili buldum tesekkurler

    Haz 23, 2017 19:36
  • oktay demirCevapla

    hayırlısı olsun çalışa arkadaşlara başarılar dilerim

    Haz 24, 2017 03:43
  • Akıllı EvCevapla

    Çok güzel bir iş gibi duruyor

    Haz 24, 2017 20:49
  • gesaofficeCevapla

    Makale için teşekkürler. Evden bu yöntemle para kazanan arkadaşlarım var. Gerçekten başarılı bir yöntem.

    Haz 25, 2017 02:54
  • buhuluCevapla

    evde hemen hemen her insanın yapabileceği güzel bir ek gelir fırsatı.

    Haz 25, 2017 06:02
  • Ballı SopranoCevapla

    Pek çok insanın bu tip işler yaparak ek gelir kazanmaya ihtiyacı var günümüzde.

    Haz 28, 2017 09:34
  • LucasCevapla

    güzel anlatım , iş fırsatı olabilir

    Haz 29, 2017 08:37
  • omer mansuriCevapla

    ev hanımlar için ideal bir iştir.

    Haz 29, 2017 15:05
  • KemalCevapla

    Harika bir iş ilanı bende bu tarz bir şey arııyordum.

    Haz 29, 2017 17:15
  • ArdaKahCevapla

    Valla evde oturan bayanlar ve baylar için gerçekten çok kullanışlı bir iş gayette verimli

    Haz 30, 2017 03:52
  • DilekCevapla

    İstanbul küçükköy de oturuyorum

    Haz 30, 2017 17:32
  • ULUSOYCevapla

    Evde davetiye işi ile para kazanmak çok farklı bir konu. Zamanı ve ihtiyacı olanlar mutlaka denemeli bence.

    Tem 03, 2017 14:40
  • gökhan aktuğCevapla

    Güzel iş, bu tür şirketleri öğrenmek lazım. teşekkürler

    Tem 03, 2017 19:29
  • emreCevapla

    haha çok güzel

    Tem 03, 2017 22:12
  • no nameCevapla

    Böyle işlerin reklamını yapa yapa değeri azalıyor yanı sadece biz bilsek olmazmıydı neden yayınlıyorsunuz ki 😀

    Tem 05, 2017 01:37
  • iphone1903Cevapla

    güzel bir iş kaynağı değerlendirile bilicek düzeyde

    Tem 05, 2017 13:12
  • OğuzhanCevapla

    Neden bu kadar mükemmel siteniz olmasına rağmen yükselemiyorsunuz bazen üzülüyorum… Başarılar!

    Tem 06, 2017 00:36
  • melihCevapla

    Ek iş olarak yapılabilirde biraz zor sanki :S

    Tem 06, 2017 10:23
  • denizCevapla

    Aslında tasarımcıyım ama davetiye ile bu kadar kazanmak tahminimce zor gibi, iyi bir reklam gerektiyor ve piyasada ki diğer firmalardan ucuz olması gerekiyor ki millet gelsin sizden alsın

    Tem 06, 2017 13:01
  • Aykut AydınCevapla

    Evden para kazanma yöntemi pek çok kişi tarafından aratılıyor. Güzel açıklamalar, teşekkürler.

    Tem 07, 2017 15:01
  • punqms7Cevapla

    değerlendirile bilir bir durum

    Tem 07, 2017 15:25
  • abdullahCevapla

    meraba bizde davetiye paketlemek istiyoruz en.az.4.kisiyiz

    Tem 11, 2017 03:10
  • YeşimCevapla

    davetiye isi ile para kazanma

    Tem 21, 2017 19:38
  • GülayCevapla

    Ek gelir olarak evde davetiye işi yapmak istiyorum

    Tem 26, 2017 16:27
  • GülayCevapla

    evde davetiye işi yapmak istiyorum

    Tem 26, 2017 16:27
  • GulperiCevapla

    Boyle is frsatlrni dgrlndrmk lzm

    Ağu 09, 2017 13:42
  • ŞerminCevapla

    Merhaba bende evde iş yepmak istiyorum

    Ağu 10, 2017 01:19
  • Damla rümeysa fatmaCevapla

    Komsularımla beraber evde yapabilecegimiz bi iş arıyoruz en kısa zamanda bize geri dönüs saglarsanız sevınırım

    Ağu 15, 2017 16:28
  • CoşkunCevapla

    Genç emekliyim.yaşım 50 her türlü ek iş yaparım.

    Ağu 15, 2017 18:43
  • gultekinCevapla

    Esra malkoc ekibim var lutfen geri donum yapin